Biznes, firma, instytucja, przedsięwzięcie. Oprócz dochodu przynosić ma także satysfakcje, przyjaźń,   długo terminowe projekty oraz głębokie poczucie  wewnętrznej realizacji. 
Beauty to nie tylko piękny wizerunek zewnętrzny – to przede wszystkim  bogate wnętrze dla tego coaching i szeroko pojęty rozwój w biznesie to również mój konik.
Wiele osób, które przychodzą do mnie na szkolenia, kursy czy warsztaty ma problem z połączeniem wszystkich aspektów biznesu w taki sposób, żeby oprócz oczywistych korzyści finansowych był także satysfakcjonujący i ciekawy. Dla tego postanowiłem przedstawić wam  10 zasad i wskazówek , które według mnie pozwalają na połączenie wszystkich pozytywnych aspektów.
 
1.  Stwórz własną definicje biznesu życia.
Niejednokrotnie myśląc o swojej firmie ludzie widzą ją jako gotowy projekt, który ma dawać radość nasuwa mi się tu porównanie do nowej pary butów, która po sezonie można porostu wyrzucić. Biznes to projekt długo terminowy i proces, który wymaga od Nas ciągłego rozwoju, dlatego odpowiedz sobie na początku drogi: Co jest twoim biznesem życia, jak siebie widzisz za 10 lat? Jakie kompetencje posiadasz aby zrealizować ten cel? I czego jeszcze potrzebujesz, żeby rósł w siłę?
 
2. Prognozuj i rozważ wszystkie możliwe opcje.
Niezależnie od tego czy zaczynasz budować swoją firmę czy wprowadzasz nowy produkt czy usługę, ważne jest to aby jeszcze przed start-up’em wykonać analizę przyszłości i opracowanie trzech dróg:
Droga A: Pełen sukces milion klientów i wspaniały rozwój, co dalej? Co jest kolejnym krokiem? 
Droga B: Droga prosta stabilna, Twój produkt sprzedaje się stabilnie, ale bez szału, starcza Ci na podstawowe wydatki, co zrobisz aby podnieść sprzedasz, skąd weźmiesz środki na dalszy rozwój ?
Droga C: Całkowita klapa, upadek, bankructwo biznes nie wypalił i co dalej, co jest twoją drogą awaryjną i czy wiesz co zrobisz jak i ta się nie uda?
Stworzenie i dokładne opracowanie tych trzech “dróg” jest niezbędne aby pozbyć się lęku i strachu przed tym co będzie gdyby…
 
3.Każdy produkt powinien rozwiązywać jakiś problem.
Tworząc wachlarz usług rozważ, jakie problemy twojego klienta rozwiązuje twój produkt, czy usługa, na przykład masaż relaksacyjny ->ukoi napięcie duszy i ciała. Po to przychodzi klient aby rozwiązać konkretny problem.
 
4. Opracuj dokładnie grupy klientów i stwórz dla nich najlepszą ofertę.
Pogrupuj klientów w taki sposób abyś mógł przypisać konkretny produkt do danej grupy, dzięki temu będziesz miał gotowe rozwiązanie dla nowego klienta.
 
5. Kontroluj Twoje potrzeby i emocje, analizuj swoją wydajność i przyjemność z pracy.
Jeśli jakaś usługa nie daje Ci radości, męczy cię lub irytuje to przestań ją robić, twój klient zawsze wyczuje czy robisz to z pasji czy nie.
 
6. Zbuduj własny wizerunek.
Żyjemy w czasach, gdzie każdy może być jednocześnie produktem i producentem, dlatego zastanów się w jaki sposób chcesz być odbierany przez klientów i czy jest to w zgodzie z tobą, następnie bądź temu wierny. Tak stworzysz swoją własną legendę.
 
7. Idealny klient.
Nie każdy chce lub może być twoim klientem, dlatego skupiaj się tylko na tych z którymi chcesz pracować, nie bój się odmawiać wykonania usługi jeśli czujesz, że coś jest nie tak.
 
8. Obiecuj mniej dawaj więcej.
obiecuj mniej niż możesz i dawaj więcej niż obiecałeś, każdy klient uwielbia dodatki przygotuj dla każdego produktu mini produkt premium może to być dodatkowy masaż dłoni lub prosty zabieg czy maska
 
9. Konkurencja.
Rób lepiej to co Twoja konkurencja i rób to czego ona nie robi.
 
10. Porównywanie.
Nie porównuj się do innych specjalistów, ponieważ nie będziesz od nikogo lepszy tak jak ktoś nie będzie lepszy od ciebie w naszej pracy możesz być tylko lepszą wersją siebie, ponieważ oficjalnie sprzedajesz produkt a nie oficjalnie emocje.
 
I najważniejsze, pamiętaj, że zasługujesz na sukces 🙂 I masz w sobie wszystko, żeby go osiągnąć! 
Jeśli czujesz, że potrzebujesz wsparcia w zbudowaniu planu twojego sukcesu, bądź widzisz, że Twój rozwój się zatrzymał to  zapraszam Cię na zawodowy coaching link znajdziesz tu: weź coaching